dimecres, 27 d’octubre del 2010

Presentació Alexandra

Hola, em dic Alexandra, i tinc 13 anys.

Les meves companyes i jo hem creat aquest bloc, destinat a la matèria de naturals, per tal de poder iniciar una nova manera de treballar; que segurament en un futur ens serà força eficaç.
Jo penso, que bàsicament la utilitat d'aquest bloc serà poder penjar-hi tot tipus de treballs o tasques que la professora ens plantegi. Vist des de el meu punt de vista, crec que ens servirà per poder tenir un espai creat per nosaltres mateixos a la nostra manera, que a la llarga ens permetrà deixar a part el paper i generalment treballar a partir de l'ordinador.
Penso que la idea de crear un bloc ens beneficiarà a l'hora de treballar. Finalment val a dir que és una idea que no em desagrada gens ni mica.

Podeu deixar comentaris.

Alexandra Fernández Tomé.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada